Kilka słów o firmie i zespole:

Nasza historia:

1998 – powstaje spółka pod nazwą AKCES świadcząca usługi księgowe dla firm lokalnych

2006 – powstaje firma Business Consulting świadcząca usługi w zakresie pozyskiwania funduszy

2009 – spółka zmienia nazwę na Lumons i wchłania działalność firmy BC – rozpoczyna się informatyzacja procesów księgowych i podnoszenie standardów obsługi

2013 – spółka uruchamia działalność pod marką Lumons sp. z o.o. rozszerzając ofertę o szkolenia BHP, obsługę PFRON, dotacje UE oraz Consulting

Nasz zespół:

Działalność biura opiera się na wykwalifikowanej kadrze złożonej z doświadczonych ekspertów, absolwentów wyższych uczelni w dziedzinie rachunkowości finansowej, controllingu i rachunkowości zarządczej, finansów, ekonomii oraz praktyków zarządzających przedsiębiorstwami z branży medycznej, transportowej, telekomunikacyjnej i innych. Nasi pracownicy posiadają certyfikaty Ministerstwa Finansów (usługowe prowadzenie ksiąg); jednocześnie dbając o wysoki standard świadczonych usług posiadamy polisy zawodowe zabezpieczające interesy naszych Klientów.